UkhwaH
*aRnaB-gEbu
*ArNabKiuT
*Bro-Joe
*xedot
*mrbunnywhoops
*LebaiCute
*Arnab-Manja
*newhillz-rarebits
*arnabtemanku
*mykampage
*kebunarnabayman
*Rafa
*arnabspg
*artnabcomeyworldwide
*rocknrollbunnies
*ar-raudahrabbitry
*arnabkus
*ketapangbunnies
*rnabrkusseberangjaya
ORIGINAL PERFUME
Jom Borak

BORAK-BORAK deHan2

Best Sites
mudah.com.my Fantasy wiselonline.com Petfinder Goal.com Goal.com CIMBclick ArsenaL Tranungkite SinarFM Malaysiakini MyMasjid Quran
My Slide Show

Tazkirah
Baca Quran Online
Quran
Free Islamic-Animation
Alfalfa Hay

Dapatkan bekalan Alfalfa Hay. Harga semasa RM 14.00 /kg tidak termasuk kos POS
Rawatan Kurap

Ubat kurap Bexton 50ml - Oral Solution. Harga semasa RM 30.00 termasuk POS.
NST Tak Kena Tindakan??
Saturday, February 25, 2006
Pelik...hairan....kenapa NST tak dikenakan tindakan oleh kerajaan pasal penyiaran lakaran kartun yang menghina ISLAM secara amnya tu??adakah boleh dimaafkan dengan permohonan maaf secara terbuka??betapa tidak sensitifnya kita dalam hal ini..kita tidaklah se `agresif` umat Islam negara lain yang bermatian2 membuat protes..tetapi sekurang2nya,patut jugak NST dikenakan hukuman...yang menjadi persoalan kenapa kerajaan terlalu berlembut sangat dengan NST ni???berbeza pulak layanan terhadap surat khabar sarawak tu....apa sebenarnya maksud tersirat kerajaan berbuat sebegitu??
ahhhhhhhhhhhhhhh....pening melayan karenah pemimpin2 negara...
Aku pon tak tau nak komen apa lagi....baca jer la petikan dari harakah ni......

Semalam kerajaan memutuskan tidak mengambil sebarang tindakan ke atas NST selepas akhbar itu memohon maaf secara terbuka berhubung penyiaran lakaran kartun mengaitkan karikatur Nabi Muhammad s.a.w.

Dato’ Seri Abdullah Ahmad Badawi dilaporkan berkata,“selepas mereka meminta maaf secara terbuka dan tidak ada apa-apa syarat dan mengaku apa yang mereka lakukan itu menimbulkan pelbagai reaksi,jadi saya tidak ambil apa-apa.”

Ketegasan Perdana Menteri bukan sahaja dipersendakan akhbar miliknya,malah turut diikuti sama Radio Televisyen Malaysia (RTM) apabila menyiarkan karikatur menghina Nabi Muhammad s.a.w menerusi berita Mandarin pada 3 Febuari lalu.Keadaan seperti itu sebenarnya tidak mungkin berlaku sekiranya semua pihak menghormati kewibawaan pemimpin negara yang ada sekarang.

“Menyiarkan kartun yang menghina Nabi Muhammad s.a.w adalah perkara serius kerana ia mencetus kemarahan umat Islam di seluruh dunia. Namun di negara ini, seolah-olah ada 'sandiwara' kerana pemimpin negara tidak mempamerkan keseriusan.

“Dan lebih malangnya lagi di negara yang memimpin Persidangan Negara Islam sendiri penghinaan kepada Nabi Muhammad s.a.w berlaku. Ia terjadi di depan mata dan bukan lagi negara Barat,” ujarnya kesal.
posted by d.e.H.a.n.2. @ 10:18 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: d.e.H.a.n.2.
Home: Pendang,Kedah
About Me: Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan arnab,boleh hubungi saya 013-339 2028 / 012-597 2747. Lokasi di Pendang.
See my complete profile



* YM ID = dehan2baik *


Persatuan Penternak² Arnab Malaysia / Malaysia Rabbit Breeders Association
'Create
Pengikut
ARBA

    MEMBER NO : ABDUKH00 RABBITRY NO : D407
GUNNERS
Previous Post
Archives
LaYan jE Laa..

Powered by



anda pelawat yang ke
Free Web Counter

Free advertising


BLOGGER

eXTReMe Tracker
Advertisement
Rise of Islam
FOM Ads
© 2006 .d.e.H.a.n.2. .Blogger Templates by Isnaini and Cool Cars Pictures