UkhwaH
*aRnaB-gEbu
*ArNabKiuT
*Bro-Joe
*xedot
*mrbunnywhoops
*LebaiCute
*Arnab-Manja
*newhillz-rarebits
*arnabtemanku
*mykampage
*kebunarnabayman
*Rafa
*arnabspg
*artnabcomeyworldwide
*rocknrollbunnies
*ar-raudahrabbitry
*arnabkus
*ketapangbunnies
*rnabrkusseberangjaya
ORIGINAL PERFUME
Jom Borak

BORAK-BORAK deHan2

Best Sites
mudah.com.my Fantasy wiselonline.com Petfinder Goal.com Goal.com CIMBclick ArsenaL Tranungkite SinarFM Malaysiakini MyMasjid Quran
My Slide Show

Tazkirah
Baca Quran Online
Quran
Free Islamic-Animation
Alfalfa Hay

Dapatkan bekalan Alfalfa Hay. Harga semasa RM 14.00 /kg tidak termasuk kos POS
Rawatan Kurap

Ubat kurap Bexton 50ml - Oral Solution. Harga semasa RM 30.00 termasuk POS.
Apabila Pembaca Berita TV3 Bertudung Litup...
Thursday, October 27, 2005
fidini menulis - "Pembaca berita wanita di tv3 pada malam hari kematian Datin Seri isteri PM menyampaikan berita dengan berpakaian berkabung menutup aurat.Namun ada sedikit kecacatan pada pemakaian tudung kepala tersebut.Tudung hitam yg dipakai itu senget sebelah dan nampak betapa sengsaranya kepada sipemakainya.Pada malam itu juga rakyat malaysia tidak nampak rambut beliau yg berwarna keperangan itu.Ramai yg tersenyum simpul dan ramai juga yg terpinga-pinga.

Maka jadilah tudung ini pakaian untuk majlis berkabung atau dalam majlis majlis ugama sahaja.Sedangkan rambut wanita itu adalah aurat dan haram didedahkan kepada orang lain.Perintah menutup rambut atau bertudung bagi wanita adalah termaktub didalam kitab suci Al Quran.Menjauhi larangan Allah kerana Allah dan menjalankan perintah Allah juga kerana Allah.Bilamana seseorang itu menjalankan perintah Allah sebagai menutup auratnya tidak lain tidak bukan kerana takut kepada dosa dan azab Allah maka org itu disebut beriman kepada Allah.

Janganlah kita berlaku syirik didalam melakukan taat kepada Allah.Janganlah kita berlaku main main dalam menjalankan hukum dan perintah dari Allah.Suruhan manusia atau suruhan Allah yg berhak dipatuhi dan diikuti.Perintah menutup aurat itu bukan lah dalam keadaan seketika seketika dimana kita boleh memilih waktu mana kita suka atau mana kita tidak suka.Waktu sedih dan berkabung kita bertudung dan waktu lain kita mengerbang bebas.

Ketahuilah bahawa wanita yg sentiasa tidak menutup auratnya maka dia didalam keadaan berdosa bepanjang masa.Setiap org yg melihat akan auratnya maka setiap itu lah dia didalam keadaan berdosa.Ancaman Allah kepada wanita wanita yg mendedahkah aurat mereka terdapat didalam banyak hadith nabi.

Wanita yg mengaku Islam tidak selayaknya mendedahkan auratnya dalam keadaan apa sekalipun.Namun peraturan dan cara pakai pembaca berita ini dalam bidang kuasa pihak yg berkenaan.Mereka ini menjadi ketua yg mengawal selia yg mampu mengubah dan meminda.Mereka membolehkan pada satu masa dan keadaan dan melarang pulak dalam masa dan keadaan yg lain.Mereka ini mempersendakan hukum Allah.Mereka ini adalah org-org Islam yg jahil atau sememangnya derhaka kepada Allah.

Seperti juga dimajlis pengkebumian ramai para menteri WANITA UMNO hanya berselepang dan berjambul.Dengan mata merah menangis sedu sedan meratap kematian,menangis kerana pemergian org sedangkan giliran kita dalam sinarai menanti.Bukankan kematian itu sebagai satu ancaman dan peringatan.........

www.tranungkite.net
posted by d.e.H.a.n.2. @ 9:51 PM  
1 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: d.e.H.a.n.2.
Home: Pendang,Kedah
About Me: Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan arnab,boleh hubungi saya 013-339 2028 / 012-597 2747. Lokasi di Pendang.
See my complete profile



* YM ID = dehan2baik *


Persatuan Penternak² Arnab Malaysia / Malaysia Rabbit Breeders Association
'Create
Pengikut
ARBA

    MEMBER NO : ABDUKH00 RABBITRY NO : D407
GUNNERS
Previous Post
Archives
LaYan jE Laa..

Powered by



anda pelawat yang ke
Free Web Counter

Free advertising


BLOGGER

eXTReMe Tracker
Advertisement
Rise of Islam
FOM Ads
© 2006 .d.e.H.a.n.2. .Blogger Templates by Isnaini and Cool Cars Pictures