UkhwaH
*aRnaB-gEbu
*ArNabKiuT
*Bro-Joe
*xedot
*mrbunnywhoops
*LebaiCute
*Arnab-Manja
*newhillz-rarebits
*arnabtemanku
*mykampage
*kebunarnabayman
*Rafa
*arnabspg
*artnabcomeyworldwide
*rocknrollbunnies
*ar-raudahrabbitry
*arnabkus
*ketapangbunnies
*rnabrkusseberangjaya
ORIGINAL PERFUME
Jom Borak

BORAK-BORAK deHan2

Best Sites
mudah.com.my Fantasy wiselonline.com Petfinder Goal.com Goal.com CIMBclick ArsenaL Tranungkite SinarFM Malaysiakini MyMasjid Quran
My Slide Show

Tazkirah
Baca Quran Online
Quran
Free Islamic-Animation
Alfalfa Hay

Dapatkan bekalan Alfalfa Hay. Harga semasa RM 14.00 /kg tidak termasuk kos POS
Rawatan Kurap

Ubat kurap Bexton 50ml - Oral Solution. Harga semasa RM 30.00 termasuk POS.
Antara Sakit Payu Dara Dan ISA, Mana Yang Lebih Terseksa?
Thursday, October 06, 2005
nisasolehah menulis - "MANA LEBIH SEKSA?

Sakit payu dara atau disumbatkan dlm ISA dan dipisahkan drpd ibu,ayah,anak dan semua keluarga? Sakit payu dara masih boleh naik kapal terbang pergi ke luar negara untuk mendapat rawatan.Tidak cukup ke luar negara,pulang ke tanah air,bersambung lagi bawah jagaan rapi supaya dapat diberi rawatan susulan yang secukup2nya.
Begitulah Pak Lah memberi LAYANAN TERISTIMEWA untuk isteri tersayang. SYABAS PAK LAH... SEMOGA MENJADI SUAMI YANG SOLEH.

Mangsa kezaliman pula dituduh salah tanpa dibicarakan...BUKANKAH INI SATU PENGANIAYAAN?Mereka terpisah drpd keluarga tersayang dalam sekelip mata.BUKANKAH INI AMAT MENYEKSAKAN??Anak2 mereka tertanya2 dan merindui ayah mereka siang dan malam hingga ada yang jatuh sakit.BUKANKAH INI SATU PENYEKSAAN??

Isteri2 mereka terpaksa memikul tanggongjawab yang berat untuk menguruskan segala hal anak2 dan keluarga mereka tanpa bantuan suami di sisi mereka!! BUKANKAH INI SATU KEZALIMAN TERHADAP KAUM WANITA DAN ANAK2??

Sekurang2nya sakit payu dara yang ditanggung si isteri dpt diubati dengan rawatan istimewa disamping belaian kasih sayang suami.TETAPI MANGSA KELUARGA KEZALIMAN ISA direntapkan dan diputuskan daripada mendapat belaian kasih sayang!!Kesengsaraan dan penderitaan mereka ini jauh lebih TERSEKSA daripada kesakitan payu dara yang ditanggung oleh seorang wanita itu!

Melalui ruang ini,saya menyeru Pak Lah atau sesiapa yang dapat menyampaikan maklumat ini,agar berfikirlah sedalam2nya tentang insan2 yang sedang dianiaya dan dizalimi ini,terutamanya dalam bulan Ramadhan ini.Ambillah peluang ini untuk menginsafi dan bertaubat di atas dosa yang tak mungkin tertanggung di akhirat kelak semata2 kerana hanya TIGA huruf ini - ISA!

HUKUM ISA ADALAH SALAH! HUKUM ESA ADALAH BENAR!

Semoga Allah SWT memahami nawaitu saya dan seluruh insan di bumi Allah ini. Mudah2an doa dan hajat kami direstuiNYA,insya Allah....AMIN YA RABBAL'ALAMIN.

TEKS ASAL
posted by d.e.H.a.n.2. @ 3:01 PM  
3 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: d.e.H.a.n.2.
Home: Pendang,Kedah
About Me: Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan arnab,boleh hubungi saya 013-339 2028 / 012-597 2747. Lokasi di Pendang.
See my complete profile



* YM ID = dehan2baik *


Persatuan Penternak² Arnab Malaysia / Malaysia Rabbit Breeders Association
'Create
Pengikut
ARBA

    MEMBER NO : ABDUKH00 RABBITRY NO : D407
GUNNERS
Previous Post
Archives
LaYan jE Laa..

Powered by



anda pelawat yang ke
Free Web Counter

Free advertising


BLOGGER

eXTReMe Tracker
Advertisement
Rise of Islam
FOM Ads
© 2006 .d.e.H.a.n.2. .Blogger Templates by Isnaini and Cool Cars Pictures