UkhwaH
*aRnaB-gEbu
*ArNabKiuT
*Bro-Joe
*xedot
*mrbunnywhoops
*LebaiCute
*Arnab-Manja
*newhillz-rarebits
*arnabtemanku
*mykampage
*kebunarnabayman
*Rafa
*arnabspg
*artnabcomeyworldwide
*rocknrollbunnies
*ar-raudahrabbitry
*arnabkus
*ketapangbunnies
*rnabrkusseberangjaya
ORIGINAL PERFUME
Jom Borak

BORAK-BORAK deHan2

Best Sites
mudah.com.my Fantasy wiselonline.com Petfinder Goal.com Goal.com CIMBclick ArsenaL Tranungkite SinarFM Malaysiakini MyMasjid Quran
My Slide Show

Tazkirah
Baca Quran Online
Quran
Free Islamic-Animation
Alfalfa Hay

Dapatkan bekalan Alfalfa Hay. Harga semasa RM 14.00 /kg tidak termasuk kos POS
Rawatan Kurap

Ubat kurap Bexton 50ml - Oral Solution. Harga semasa RM 30.00 termasuk POS.
Baka Baru Masuk - Lop Ear
Wednesday, July 29, 2009



Percubaan aku untuk mendapatkan baka baru...insya Allah dalam minggu ni aku nak cuba mate Lop Ear ni dengan (Huney)Anggora gebu aku tuh....aku sebenarnya tak brapa pasti apa nama spesis ni ya?apa beza Lop Ear dengan Holland Lop ekkk? bagi aku laa....depa tu sama ja...jenis telinga jatuh....tu ja yang aku tau...kalau sapa tau....leh tolong ajar aku jap...ilmu mengenal baka blom masuk dalam otak lagi....cuma baru dapat ilmu mengenal jantina....(CREDIT TO Mr. Jebitrabittry

Oh ya...rabbit nih aku dapat daripada member aku...bukan permanent dok kat aku pon...cuma pinjam untuk sementara nak dapatkan baka....sebabnya di sekitar tempat aku ni rasa-rasa blom ada spesis ni...satu lagi spesis yang aku berkenan, ada kat umah artnacw...memang cun...gebu betoi...dalam otak aku kira nak pi 'pesum' ja...tengok la camna...setakat ni dah dapat persetujuan dah...cuma aku ja naik segan plak...mana patut aku buat...cari terus baka tu atau pinjam si jantan tu ekkk....mmmm...fenin...fenin....
posted by d.e.H.a.n.2. @ 12:07 AM  
1 Comments:
  • At 1:23 PM, Blogger Hairil said…

    Cuba tgk perbezaan telinga dan bentuk kepala...
    Tu atr perbezaan yg ketara.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: d.e.H.a.n.2.
Home: Pendang,Kedah
About Me: Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan arnab,boleh hubungi saya 013-339 2028 / 012-597 2747. Lokasi di Pendang.
See my complete profile



* YM ID = dehan2baik *


Persatuan Penternak² Arnab Malaysia / Malaysia Rabbit Breeders Association
'Create
Pengikut
ARBA

    MEMBER NO : ABDUKH00 RABBITRY NO : D407
GUNNERS
Previous Post
Archives
LaYan jE Laa..

Powered by



anda pelawat yang ke
Free Web Counter

Free advertising


BLOGGER

eXTReMe Tracker
Advertisement
Rise of Islam
FOM Ads
© 2006 .d.e.H.a.n.2. .Blogger Templates by Isnaini and Cool Cars Pictures