UkhwaH
*aRnaB-gEbu
*ArNabKiuT
*Bro-Joe
*xedot
*mrbunnywhoops
*LebaiCute
*Arnab-Manja
*newhillz-rarebits
*arnabtemanku
*mykampage
*kebunarnabayman
*Rafa
*arnabspg
*artnabcomeyworldwide
*rocknrollbunnies
*ar-raudahrabbitry
*arnabkus
*ketapangbunnies
*rnabrkusseberangjaya
ORIGINAL PERFUME
Jom Borak

BORAK-BORAK deHan2

Best Sites
mudah.com.my Fantasy wiselonline.com Petfinder Goal.com Goal.com CIMBclick ArsenaL Tranungkite SinarFM Malaysiakini MyMasjid Quran
My Slide Show

Tazkirah
Baca Quran Online
Quran
Free Islamic-Animation
Alfalfa Hay

Dapatkan bekalan Alfalfa Hay. Harga semasa RM 14.00 /kg tidak termasuk kos POS
Rawatan Kurap

Ubat kurap Bexton 50ml - Oral Solution. Harga semasa RM 30.00 termasuk POS.
al-qesah Huney and Baby Anggora
Tuesday, June 30, 2009
Salam semua...rini update blog pasai 'Huney'...sekor arnab betina yang aku dapat hasil dari penjelajahan website petfinder.my...Huney ni pelik sket...mungkin bagi otai2 perkara ni sekadar selingan dalam hidup diorang...

Al-qesah....bermulanya huney ni beranak...aku dah rasa satu kepelikan bila cara dia melahirkan anak-anak dia tak sama macam arnab-arnab aku yang lain...merata-merata tempat dia beranak...walaupon kotak sarang aku dah siap sedia...takpe la...aku abaikan mende tu...lepas angkat masuk dalam kotak sarang, usap2 idung hidung Huney (tu le petua yang aku dapat klu dah pegang anak arnab yang masih baru)....esoknya...aku tengok anak dia kurus jer..macam tak dapat menyusu...terpaksa guna ibu angkat....sampai la sekarang...hasilnya...anak-anak dia lambat membesar...walaupon sehat...dah celik mata...tp tumbesaran fizikal amat-amat perlahan...aku bandingkan dengan anak-anak yang lahir sehari lepas tu...memang jauh berbeza...nasib si anak tiri agaknya...hehehe

Ni gambar-gambar terbaru diorang...3 ekor hitam dengan warna bulu belakang berbentuk V...dan 2 ekor putih ikut Huney....
Masa ni tak nampaksangat kecomelan dirorang...tunggu lagi 1-2 minggu...

Dah kenyang minum susu ibu angkat....beratur untuk tidur.....


Ni plak gambar 5 ekor baby Anggora...dah umor sebulan...dua ekor dah ditempah...ada balance 3 ekor lagi...2 jantan 1 betina...sape naaaaaaaaaakkk???tunggu 2-3 minggu lagi...hehehe...


Alahai gebunya....
posted by d.e.H.a.n.2. @ 3:49 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: d.e.H.a.n.2.
Home: Pendang,Kedah
About Me: Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan arnab,boleh hubungi saya 013-339 2028 / 012-597 2747. Lokasi di Pendang.
See my complete profile



* YM ID = dehan2baik *


Persatuan Penternak² Arnab Malaysia / Malaysia Rabbit Breeders Association
'Create
Pengikut
ARBA

    MEMBER NO : ABDUKH00 RABBITRY NO : D407
GUNNERS
Previous Post
Archives
LaYan jE Laa..

Powered by



anda pelawat yang ke
Free Web Counter

Free advertising


BLOGGER

eXTReMe Tracker
Advertisement
Rise of Islam
FOM Ads
© 2006 .d.e.H.a.n.2. .Blogger Templates by Isnaini and Cool Cars Pictures