UkhwaH
*aRnaB-gEbu
*ArNabKiuT
*Bro-Joe
*xedot
*mrbunnywhoops
*LebaiCute
*Arnab-Manja
*newhillz-rarebits
*arnabtemanku
*mykampage
*kebunarnabayman
*Rafa
*arnabspg
*artnabcomeyworldwide
*rocknrollbunnies
*ar-raudahrabbitry
*arnabkus
*ketapangbunnies
*rnabrkusseberangjaya
ORIGINAL PERFUME
Jom Borak

BORAK-BORAK deHan2

Best Sites
mudah.com.my Fantasy wiselonline.com Petfinder Goal.com Goal.com CIMBclick ArsenaL Tranungkite SinarFM Malaysiakini MyMasjid Quran
My Slide Show

Tazkirah
Baca Quran Online
Quran
Free Islamic-Animation
Alfalfa Hay

Dapatkan bekalan Alfalfa Hay. Harga semasa RM 14.00 /kg tidak termasuk kos POS
Rawatan Kurap

Ubat kurap Bexton 50ml - Oral Solution. Harga semasa RM 30.00 termasuk POS.
Setelah 33 hari....
Wednesday, April 22, 2009



Ni aku nak update gambar-gambar terbaru...baru petang tadi aku tangkap...umo dah masuk 33 hari...2-3 minggu lagi sesape yang teringin...boleh la kontek aku...stok belum ada tempahan...ada 9 ekor..semua cun-cun belaka...3 gambar ni ok x?yang mana korang vote paling cun??hehehe...

Cuma dalam banyak-banyak tu...ada la sekor yang agak malang...gigi dia patah...mula-mula aku tengok kesian giler...nak makan pon susah...yang lain asyik dok menjamah...dia sekor ambik masa terlalu lama nak kunyah daun pisang...tp petang tadi bila aku check balik...gigi yang patah tu dah takde...



mula-mula aku ingat bahagian gusi dia patah...sebab kedudukan gigi dia jadi bertindan...satu kat atas..satu kat bawah...tu yang aku pertahankan dia patah bahagian gusi...puas jugak nak yakinkan iceburn ng gergasi...hehehehe...bila tengok tadi gigi dah takde...nampak la gigi dia patah kat pangkal gusi...sian dia...dah tinggal sebatang...

Yang hitam ni...aku tengah menunggu kelahiran anak dia...tah bila nak beranak tah...paling-paling lewat sabtu ni...kalau tak beranak jugak...kena kawinkan semula ler nampaknya...hmmm...

posted by d.e.H.a.n.2. @ 7:58 PM  
2 Comments:
  • At 11:26 PM, Blogger iceburn cartello said…

    huh? patah tak sampai ke akar nih, kecederaan la nih... sian dia... takper... kalau ader rezeki dia bleh makan pakai satu gigi jer... ehehehe

     
  • At 4:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    ciannya dia awak bagi daia makan bunge ros atau pisang kerana mepercepatkan penumbuhan gigi....banyak nya awak punya arnab...tembam-tembam pulak 2....hheeeee..

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: d.e.H.a.n.2.
Home: Pendang,Kedah
About Me: Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan arnab,boleh hubungi saya 013-339 2028 / 012-597 2747. Lokasi di Pendang.
See my complete profile



* YM ID = dehan2baik *


Persatuan Penternak² Arnab Malaysia / Malaysia Rabbit Breeders Association
'Create
Pengikut
ARBA

    MEMBER NO : ABDUKH00 RABBITRY NO : D407
GUNNERS
Previous Post
Archives
LaYan jE Laa..

Powered by



anda pelawat yang ke
Free Web Counter

Free advertising


BLOGGER

eXTReMe Tracker
Advertisement
Rise of Islam
FOM Ads
© 2006 .d.e.H.a.n.2. .Blogger Templates by Isnaini and Cool Cars Pictures