UkhwaH
*aRnaB-gEbu
*ArNabKiuT
*Bro-Joe
*xedot
*mrbunnywhoops
*LebaiCute
*Arnab-Manja
*newhillz-rarebits
*arnabtemanku
*mykampage
*kebunarnabayman
*Rafa
*arnabspg
*artnabcomeyworldwide
*rocknrollbunnies
*ar-raudahrabbitry
*arnabkus
*ketapangbunnies
*rnabrkusseberangjaya
ORIGINAL PERFUME
Jom Borak

BORAK-BORAK deHan2

Best Sites
mudah.com.my Fantasy wiselonline.com Petfinder Goal.com Goal.com CIMBclick ArsenaL Tranungkite SinarFM Malaysiakini MyMasjid Quran
My Slide Show

Tazkirah
Baca Quran Online
Quran
Free Islamic-Animation
Alfalfa Hay

Dapatkan bekalan Alfalfa Hay. Harga semasa RM 14.00 /kg tidak termasuk kos POS
Rawatan Kurap

Ubat kurap Bexton 50ml - Oral Solution. Harga semasa RM 30.00 termasuk POS.
Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak
Tuesday, October 04, 2005
Alhamdulillah...masih lagi dipanjangkan usia untuk merasai Ramadhan tahun ni...kat sini esok (selasa)dah puasa...kat mesia digenapkan 30 Sya`ban kot...tu yg hari Rabu baru puasa...kali ni dah masuk kali ke-4 berpuasa kat tempat org...harap2 dapat la balik beraya kat mesia lak tahun ni...

Tiap2 kali bila masuk Ramadhan..pasti org akan citer pasal kelebihan Ramadhan yg mana tersembunyi satu malam yg paling istimewa...malam yang pahalanya bersamaan dgn seribu bulan atau 83tahun...rugi kan klu terlepas...maklum laa..makin dekat nak raya makin sibuk kita dgn kuih muih...tirai langsir...shopping sana-sini...

Ibadah puasa yang kita tunaikan bukan sekadar menahan lapar dahaga,bahkan suatu latihan mujahadah an-nafs..iaitu menundukkan nafsu ammarah kita selama 11 bulan sebelumnya...peliharalah puasa kita dari sekadar hanya mendapat lapar dan dahaga..tentunya menjadi org yg paling rugi di akhirat kelak...

Apa2 pun sama2 kita doakan mudah2an Ramadhan kali ni dapat kita manfaatkan sepenuhnya dan dapat beramal dgn penuh istiqamah...diterima segala amalan dan dilimpahi rahmat Allah SWT...SaLam RaMadHan untuk sEmUa...
posted by d.e.H.a.n.2. @ 2:48 PM  
4 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: d.e.H.a.n.2.
Home: Pendang,Kedah
About Me: Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan arnab,boleh hubungi saya 013-339 2028 / 012-597 2747. Lokasi di Pendang.
See my complete profile



* YM ID = dehan2baik *


Persatuan Penternak² Arnab Malaysia / Malaysia Rabbit Breeders Association
'Create
Pengikut
ARBA

    MEMBER NO : ABDUKH00 RABBITRY NO : D407
GUNNERS
Previous Post
Archives
LaYan jE Laa..

Powered by



anda pelawat yang ke
Free Web Counter

Free advertising


BLOGGER

eXTReMe Tracker
Advertisement
Rise of Islam
FOM Ads
© 2006 .d.e.H.a.n.2. .Blogger Templates by Isnaini and Cool Cars Pictures