UkhwaH
*aRnaB-gEbu
*ArNabKiuT
*Bro-Joe
*xedot
*mrbunnywhoops
*LebaiCute
*Arnab-Manja
*newhillz-rarebits
*arnabtemanku
*mykampage
*kebunarnabayman
*Rafa
*arnabspg
*artnabcomeyworldwide
*rocknrollbunnies
*ar-raudahrabbitry
*arnabkus
*ketapangbunnies
*rnabrkusseberangjaya
ORIGINAL PERFUME
Jom Borak

BORAK-BORAK deHan2

Best Sites
mudah.com.my Fantasy wiselonline.com Petfinder Goal.com Goal.com CIMBclick ArsenaL Tranungkite SinarFM Malaysiakini MyMasjid Quran
My Slide Show

Tazkirah
Baca Quran Online
Quran
Free Islamic-Animation
Alfalfa Hay

Dapatkan bekalan Alfalfa Hay. Harga semasa RM 14.00 /kg tidak termasuk kos POS
Rawatan Kurap

Ubat kurap Bexton 50ml - Oral Solution. Harga semasa RM 30.00 termasuk POS.
Sesi Ulang-alik Tanta - Kaherah
Friday, September 16, 2005
waduh-waduh...penat giler 2-3 hari nih...kejap ke Kaherah,balik ke Tanta...esoknye pegi Zaqaziq pulak...malam antar member balik,kena pegi Kaherah lagi...rasa2 lusa kena pegi Kaherah lagik...nak tambah sket lagi koleksi perfume...bkn tak cukup lagi..cuma nak tambah sket..dah ada org order...kena ikut customer la kan...hehehe

Satu lagi..aku ingat nak promote pasal kristal plak..kalau sempat besok aku masukkan ng gambar...rasanya ramai dah tau pasal kristal mesir ni..(ASFOUR)...cantik2 belaka...nasib la aku takde byk duit..klu banyak duit mau jer aku borong semua tu bawak balik niaga kat mesia...

Sesape yg nak beli perfume aku...korang leh tgk la jenis2 yg aku ada setakat ni...klik kat sini...atau kat sini...klu dah berkenan tu...jgn malu2 la cakap...hehehe
posted by d.e.H.a.n.2. @ 7:44 AM  
5 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: d.e.H.a.n.2.
Home: Pendang,Kedah
About Me: Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan arnab,boleh hubungi saya 013-339 2028 / 012-597 2747. Lokasi di Pendang.
See my complete profile



* YM ID = dehan2baik *


Persatuan Penternak² Arnab Malaysia / Malaysia Rabbit Breeders Association
'Create
Pengikut
ARBA

    MEMBER NO : ABDUKH00 RABBITRY NO : D407
GUNNERS
Previous Post
Archives
LaYan jE Laa..

Powered by



anda pelawat yang ke
Free Web Counter

Free advertising


BLOGGER

eXTReMe Tracker
Advertisement
Rise of Islam
FOM Ads
© 2006 .d.e.H.a.n.2. .Blogger Templates by Isnaini and Cool Cars Pictures