UkhwaH
*aRnaB-gEbu
*ArNabKiuT
*Bro-Joe
*xedot
*mrbunnywhoops
*LebaiCute
*Arnab-Manja
*newhillz-rarebits
*arnabtemanku
*mykampage
*kebunarnabayman
*Rafa
*arnabspg
*artnabcomeyworldwide
*rocknrollbunnies
*ar-raudahrabbitry
*arnabkus
*ketapangbunnies
*rnabrkusseberangjaya
ORIGINAL PERFUME
Jom Borak

BORAK-BORAK deHan2

Best Sites
mudah.com.my Fantasy wiselonline.com Petfinder Goal.com Goal.com CIMBclick ArsenaL Tranungkite SinarFM Malaysiakini MyMasjid Quran
My Slide Show

Tazkirah
Baca Quran Online
Quran
Free Islamic-Animation
Alfalfa Hay

Dapatkan bekalan Alfalfa Hay. Harga semasa RM 14.00 /kg tidak termasuk kos POS
Rawatan Kurap

Ubat kurap Bexton 50ml - Oral Solution. Harga semasa RM 30.00 termasuk POS.
Usaha Terbaru Penyebaran Kristian...
Sunday, September 04, 2005
muhaimin menulis - "Semalam semasa melalui sebuah lorong di Jalan Tun Abd.Rahman..saya didatangi seoarang melayu yg memakai pakaian yg sungguh bersih...rambut yang tersisir rapi...membela sedikit janggut dan bertali leher.

Dia memberi salam dan bertanya adakah saya sebuk ketika itu..tetapi saya amat sebuk, jadi meminta izin utk berlalu dgn segera tetapi sebelum saya pergi dia memberi saya satu bungkusan yg dibalut envelop bersaiz A4..Sebelum itu dia berkata.."teruskan jihad"..Saya tersenyum sambil berkata perlahan.. Allahuakbar.Apabila saya sampai di pejabat,saya membuka bungkusan itu dgn perasaan seronok mungkin didalam itu ada buku yg menyeru umat manusia untuk berjihad..tetapi alangkah terkejutnya saya ia adalah sebuah kitab 'Bible' di dalam versi Arab dan DVD yg berkisar tentang kehidupan Nabi Isa..

Jadi saya menyeru kepada pihak orang ramai supaya berhati-hati apabila bertemu dengan mereka ini..lebih menyedihkan lagi mereka ini adalah orang melayu yang bertopengkan syaitan untuk terus menyesatkan umat Islam di negara kita...bangkitlah saudara-saudaraku sayangilah masyarakat kita dan anak cucu kita nanti,takkan kita hendak menunggu pihak kerajaan mengambil tindakan sedangkan sementara itu berapa ramai anak muda dan gadis-gadis melayu kita yg berjaya dimurtadkan..teruskan usha dakwah kita untuk menyampaikan Islam..kerana pihak Kristian ni tidak akan putus-putus untuk memurtadkan umat Islam...

*Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka.Katakanlah:`Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang benar)`. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemauan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu,maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu.`( Al-Baqarah : 120 )

sumber : www.tranungkite.net
posted by d.e.H.a.n.2. @ 12:42 AM  
2 Comments:
  • At 2:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    kale merah ke???...sakitnye mate nk baca....
    eh...dpt dr mana artikel ni???....series ke benda ni berlaku???,,,nauzubillah..

     
  • At 12:34 PM, Blogger d.e.H.a.n.2. said…

    merah xleh baca ke??nnti aku boh kaler kuning plak...aku dapat dari tranungkite.net...dah byk jadi dah...cuma tak jadi kat kite jer..

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: d.e.H.a.n.2.
Home: Pendang,Kedah
About Me: Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan arnab,boleh hubungi saya 013-339 2028 / 012-597 2747. Lokasi di Pendang.
See my complete profile



* YM ID = dehan2baik *


Persatuan Penternak² Arnab Malaysia / Malaysia Rabbit Breeders Association
'Create
Pengikut
ARBA

    MEMBER NO : ABDUKH00 RABBITRY NO : D407
GUNNERS
Previous Post
Archives
LaYan jE Laa..

Powered by



anda pelawat yang ke
Free Web Counter

Free advertising


BLOGGER

eXTReMe Tracker
Advertisement
Rise of Islam
FOM Ads
© 2006 .d.e.H.a.n.2. .Blogger Templates by Isnaini and Cool Cars Pictures