UkhwaH
*aRnaB-gEbu
*ArNabKiuT
*Bro-Joe
*xedot
*mrbunnywhoops
*LebaiCute
*Arnab-Manja
*newhillz-rarebits
*arnabtemanku
*mykampage
*kebunarnabayman
*Rafa
*arnabspg
*artnabcomeyworldwide
*rocknrollbunnies
*ar-raudahrabbitry
*arnabkus
*ketapangbunnies
*rnabrkusseberangjaya
ORIGINAL PERFUME
Jom Borak

BORAK-BORAK deHan2

Best Sites
mudah.com.my Fantasy wiselonline.com Petfinder Goal.com Goal.com CIMBclick ArsenaL Tranungkite SinarFM Malaysiakini MyMasjid Quran
My Slide Show

Tazkirah
Baca Quran Online
Quran
Free Islamic-Animation
Alfalfa Hay

Dapatkan bekalan Alfalfa Hay. Harga semasa RM 14.00 /kg tidak termasuk kos POS
Rawatan Kurap

Ubat kurap Bexton 50ml - Oral Solution. Harga semasa RM 30.00 termasuk POS.
Kejadian Yang Tidak Diingini...
Wednesday, April 15, 2009





Alhamdulillah...yang penting aku selamat...walaupun kereta dah tentu akan menyedut duit simpanan aku...tapi aku redha...itulah qada & qadar yang telah ditentukan kat aku...

Bukannya sengaja aku nak laggar kereta tu...tu ler orang kata...lalai satu saat jer mungkin mengundang bahaya...nak dijadikan citer....aku aku hanya sempat toleh jam kat tangan aku....angkat jer kepala...bOOOOOmmm...dah langgor kereta orang...nasib baik la kereta dia takde rosak teruk....

Ramai jugak yang berhenti...puncanya sebuah kancil belok kanan...ahhh...malas la nak citer...pi mai pi mai...aku dah kena saman...RM300..takde nego2 lagi dah....waaaaaaa!!! kalau langgar belakang...tetap bersalah...walaupon kadang2 punca dari orang depan...korang tengok jer la hasilnya...kereta masuk bengkel...ntah bile la nak siap.....
posted by d.e.H.a.n.2. @ 9:07 AM  
2 Comments:
  • At 1:58 AM, Blogger GreenSidekick said…

    aha ye lah tu klu langgar blakang mmg sah kne rm 300.abah aku da kne.tp polis tu tgk abah, die bg diskaun so kne rm 150 je.aku pun xtau ilmu ape abah pakai..lembut ati polis tu :p(ehe tetibe je nyibok)

     
  • At 9:12 AM, Blogger khayreal said…

    dia bukan tgk bapaknyer...polis tu tgk anaknya laaa...tu yg kasi diskaun...hehehehe

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: d.e.H.a.n.2.
Home: Pendang,Kedah
About Me: Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan arnab,boleh hubungi saya 013-339 2028 / 012-597 2747. Lokasi di Pendang.
See my complete profile



* YM ID = dehan2baik *


Persatuan Penternak² Arnab Malaysia / Malaysia Rabbit Breeders Association
'Create
Pengikut
ARBA

    MEMBER NO : ABDUKH00 RABBITRY NO : D407
GUNNERS
Previous Post
Archives
LaYan jE Laa..

Powered by



anda pelawat yang ke
Free Web Counter

Free advertising


BLOGGER

eXTReMe Tracker
Advertisement
Rise of Islam
FOM Ads
© 2006 .d.e.H.a.n.2. .Blogger Templates by Isnaini and Cool Cars Pictures