UkhwaH
*aRnaB-gEbu
*ArNabKiuT
*Bro-Joe
*xedot
*mrbunnywhoops
*LebaiCute
*Arnab-Manja
*newhillz-rarebits
*arnabtemanku
*mykampage
*kebunarnabayman
*Rafa
*arnabspg
*artnabcomeyworldwide
*rocknrollbunnies
*ar-raudahrabbitry
*arnabkus
*ketapangbunnies
*rnabrkusseberangjaya
ORIGINAL PERFUME
Jom Borak

BORAK-BORAK deHan2

Best Sites
mudah.com.my Fantasy wiselonline.com Petfinder Goal.com Goal.com CIMBclick ArsenaL Tranungkite SinarFM Malaysiakini MyMasjid Quran
My Slide Show

Tazkirah
Baca Quran Online
Quran
Free Islamic-Animation
Alfalfa Hay

Dapatkan bekalan Alfalfa Hay. Harga semasa RM 14.00 /kg tidak termasuk kos POS
Rawatan Kurap

Ubat kurap Bexton 50ml - Oral Solution. Harga semasa RM 30.00 termasuk POS.
Hari Bersejarah!!!
Tuesday, July 26, 2005
Fuuuhhhh..kisah benar yg berlaku malam tadi..penuh mendebarkan..tapi cukup menghiburkan...hehehe!bukanpe...malam tadi lepas abih blajar,aku gi lepak umah member aku kat Soid Nawi...layan game puas2..pas semayang jer terus aku tido..dlm dok tido tu dengar suara2 asing dalam umah tu...antara jaga dan lena..aku buat tak tau jer...rupa2nya,memang ada tetamu yg tak dingini bertamu...Mabahis(cam org Bukit Aman arrr)datang wat spotcheck kt umah kitorang...ni pasal kes letupan bom kat Sharm el-syeikh...tatau la apa kaitannya ngan kitorang...
Nak jadi citernya...masa aku tertido tuh...2 orang member aku kebetulan tak bawak passport..aper lagik,terpaksa la pegi balai..(cam pendatang asing lak)aku pon memang tak penah bawak passport,tp memang ditakdirkan nasib aku baik..Mabahis tu tak check kat dalam bilik yg tengah tido lena tapi tak sempat dibuai mimpi...tup tup..bila dah 2 orang member aku ni kena angkut..baru la aku terjaga...keluar dari bilik...siap2 terus balik umah amik passport...dah amik sume..aku ng 2 orang lagi member aku kena gi antar passport 2orang yg kena tangkap nih...(nama dirahsiakan..hahaha)kat Qismu Al-Thani..(balai polis la tu...)dari pukul 2.30am..sampai dekat subuh...macam2 hal terbayang dlm kepala otak..adakah diorang kena belasah...kena soaljawab...tunggu punya tunggu..baru ada call...truuutttttttt...truttt...truttttt...."korang tunggu kami kat Qismu al-Thani..."pastu terus tunggu dan tunggu...dah naik kebas urat saraf..trak tak smpai2...last2 dapat satu lagi call..."korang leh terus balik laa..kami tunggu kat umah..."adussssssss...hampeh betullll..mati2 kitorang tunggu nak tgk cene muka diorang masa tu...sbb masa diorg kena angkut tuh aku tgh tido...rugi betoiiiii...tp dari sumber yg dipercayai..muka diorang masa tuh pucat giler!!!cam mayat agaknya...hehehe...opsssss...
Akhirnya...dikesudahan cerita,Alhamdulillah..xde ape2 yg berlaku...diorang selamat pergi dan pulang...cuma kena amik nama je untuk rekod..xdela sampai kena belasah...ape2 pon..ada la jugak pengalaman sebelum menanti natijah kuar...dan sebelum balik mesia...hahaha!!ingat tu...26-07-2005.....selesai untuk coretan hari nih....
posted by d.e.H.a.n.2. @ 11:45 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: d.e.H.a.n.2.
Home: Pendang,Kedah
About Me: Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan arnab,boleh hubungi saya 013-339 2028 / 012-597 2747. Lokasi di Pendang.
See my complete profile



* YM ID = dehan2baik *


Persatuan Penternak² Arnab Malaysia / Malaysia Rabbit Breeders Association
'Create
Pengikut
ARBA

    MEMBER NO : ABDUKH00 RABBITRY NO : D407
GUNNERS
Previous Post
Archives
LaYan jE Laa..

Powered by



anda pelawat yang ke
Free Web Counter

Free advertising


BLOGGER

eXTReMe Tracker
Advertisement
Rise of Islam
FOM Ads
© 2006 .d.e.H.a.n.2. .Blogger Templates by Isnaini and Cool Cars Pictures