UkhwaH
*aRnaB-gEbu
*ArNabKiuT
*Bro-Joe
*xedot
*mrbunnywhoops
*LebaiCute
*Arnab-Manja
*newhillz-rarebits
*arnabtemanku
*mykampage
*kebunarnabayman
*Rafa
*arnabspg
*artnabcomeyworldwide
*rocknrollbunnies
*ar-raudahrabbitry
*arnabkus
*ketapangbunnies
*rnabrkusseberangjaya
ORIGINAL PERFUME
Jom Borak

BORAK-BORAK deHan2

Best Sites
mudah.com.my Fantasy wiselonline.com Petfinder Goal.com Goal.com CIMBclick ArsenaL Tranungkite SinarFM Malaysiakini MyMasjid Quran
My Slide Show

Tazkirah
Baca Quran Online
Quran
Free Islamic-Animation
Alfalfa Hay

Dapatkan bekalan Alfalfa Hay. Harga semasa RM 14.00 /kg tidak termasuk kos POS
Rawatan Kurap

Ubat kurap Bexton 50ml - Oral Solution. Harga semasa RM 30.00 termasuk POS.
Ubat Kurap
Friday, September 03, 2010


Kepada sesiapa yang mempunyai arnab yang bermasalah kurap...sama ada di kaki, telinga mahupon seluruh badan...saya syorkan anda gunakan jenama seperti dalam gambar nih...untuk pengalaman aku, memang mudah dan terbaik setakat ni...tak perlu suntik atau sapu...cuma bagi dia minum jer...(gunakan picagari)...mudah dan berkesan...cuba ler....:)
posted by d.e.H.a.n.2. @ 12:11 PM  
12 Comments:
  • At 2:28 PM, Blogger Teluk Ketapang said…

    dehan, brape rege sebotol... ko boleh anto tak kalo aku oder ?

     
  • At 2:35 PM, Blogger KaZima said…

    dehan, brape rege sebotol... ko boleh anto tak ke Terengganu kalo aku oder ?

     
  • At 8:25 PM, Blogger d.e.H.a.n.2. said…

    boleh jer nak order....tapi cuba risik2 dulu kat kedai pet di sekitar kawasan korang...bukan pe...takut jadi mahal....harga aku dapat RM18 sebotol utk 50ml...kos pos aku tak pasti berapa....klu dah xde jual kat tempat korang...aku bleh je tolong...tapi kena tanggung kos tinggi skit laa...yg pasti aku berpuas hati ng ubat nih...cukup2 berkesan...

     
  • At 8:43 PM, Blogger KaZima said…

    50ml = RM18. sekali suap brp ml? berapa kali

     
  • At 8:43 PM, Blogger KaZima said…

    50ml = RM18. sekali suap brp ml? berapa kali

     
  • At 10:39 PM, Blogger d.e.H.a.n.2. said…

    50ml...byk kali bleh guna tu....sekali bagi 0.5 ml jer...klu kurap tahap baru timbul tu...ko bagi sekali jer...insya Allah hilang terus...yg kes kritikal...cth mcm dah menebal kat telinga tu...ko bagi je 3-4x seminggu...dlm 2 minggu lebih tu...abih la semua kurap2 gugur....

     
  • At 3:30 PM, Anonymous niza said…

    saye dpt ubat tu 50ml=RM12 jer.

     
  • At 1:31 PM, Blogger d.e.H.a.n.2. said…

    murah tu niza....kat tempat sy kedai pet jual RM18...takkan sy nak jual RM12 gak...hahaha...cik niza boleh la tolong kawan2 yg mencari ubat kurap tu...

     
  • At 1:32 PM, Blogger d.e.H.a.n.2. said…

    cik niza...sila tinggalkan no kontek untuk orang mudah hubungi cik niza bg mendapatkan ubat kurap tu...saling tolong menolong...

     
  • At 11:21 PM, Blogger wany said…

    saya pon crk ubat tu kat kl mn nk dpt ek.. klau x de terpaksa order ngan dehan hehe

     
  • At 4:55 PM, Anonymous Kak Atie said…

    Salam! saya minta izin ambil gambar botol ni yer..nk cuba cari di tempat saya..satu reban arnab saya d'jangkiti kurap mungkin b'jangkit dari kucing ..11 ekor semuanya..makin terok..cuma dapat asingkan anak nya saje..klu x dpt saya hubungi anda..tQ..

     
  • At 12:18 AM, Blogger clement said…

    hi,..kalu sy nk order bole x tlg pos. Gtau je brp cas tambahan..sy kat area s.alam.tq

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: d.e.H.a.n.2.
Home: Pendang,Kedah
About Me: Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan arnab,boleh hubungi saya 013-339 2028 / 012-597 2747. Lokasi di Pendang.
See my complete profile



* YM ID = dehan2baik *


Persatuan Penternak² Arnab Malaysia / Malaysia Rabbit Breeders Association
'Create
Pengikut
ARBA

    MEMBER NO : ABDUKH00 RABBITRY NO : D407
GUNNERS
Previous Post
Archives
LaYan jE Laa..

Powered by



anda pelawat yang ke
Free Web Counter

Free advertising


BLOGGER

eXTReMe Tracker
Advertisement
Rise of Islam
FOM Ads
© 2006 .d.e.H.a.n.2. .Blogger Templates by Isnaini and Cool Cars Pictures